7 تیپ مردانه شیک پاییزی+ آموزش شیک پوشی در فصل پاییز

در دنیای امروزی، استایل و ظاهر بسیار اهمیت دارند. به خصوص برای آقایان، انتخاب استایل مناسب و شیک در فصل پاییز می‌تواند تفاوت زیادی در اعتماد به نفس و جذابیت شخصیت شما به وجود آورد. در این مقاله، به بررسی 5 نکته مهم برای تیپ مردانه شیک پاییزی می‌پردازیم تا بتوانید با رعایت این نکات، استایل بی‌نظیری داشته باشید.

فهرست مطالب

استایل لایه ای برای داشتن یک تیپ مردانه شیک پاییزی

برای اینکه یک تیپ مردانه شیک پاییزی داشته باشید و در هر جمعی بدرخشید، لازم است با مفهوم استایل لایه ای آشنا باشید و از این نوع استایل در فصل پاییز استفاده کنید. ما در این پست 7 نوع از ست هایی که میتوانید برای فصل پاییز داشته باشید را برایتان آورده ایم و نکات هر ترکیب را جداگانه توضیح داده ایم، با جناب همراه باشید!

استایل لایه ای چیست؟

استایل لایه ای به نوعی از لباس پوشیدن می گویند که با تغییر آب و هو ا بتوانید لایه های آن را کم و زیاد کنید، برای مثال وقتی یک پیراهن، یک بافت و یک کاپشن می پوشید به نوعی از استایل لایه ای استفاده کرده اید، چون اگر هوا گرم بود میتوانید مثلا کاپشن و بافت خود را در بیاورید و اگر سرد بود میتوانید کاپشن خود را بپوشید و مطابق دمای هوا استایل خود را تغییر دهید. در ادامه چند مدل استایل لایه ای جذاب رو که برای داشتن تیپ مردانه شیک پاییزی نیاز دارید برایتان آورده ایم:

monasebbaraye

راهنما : به کمک این راهنما میتوانید تعیین کنید که استایل مورد نظرتان از ترکیب های پایین مناسب چه موقعیتی است (محل کار، دانشگاه یا دورهمی)

یقه هفت + پیراهن

یکی از ترکیب های جذاب برای داشتن یک تیپ مردانه شیک پاییزی استفاده از یقه هفت و پیراهن مردانه است، برای بهتر شدن این استایل بهتر است یقه ی پیراهن خود را باز بگذارید و بافت یقه هفت خود را اتو کنید! برای موقعیت های رسمی حتی میتوانید یک کراوات به استایلتان اضافه کنید که جذابتر به نظر برسید.

نکته: اگر این استایل را بدون کراوات میپوشید ترجیحا یقه ی پیراهن خود را نبندید!

نکته : پیراهن های رنگ روشن (سفید، آبی کمرنگ، طوسی کمرنگ) با یقه اسکی های رنگ های خنثی (مشکی، سورمه ای، قهوه ای و …) معمولا ترکیب های جذابی می سازند!

یقه اسکی + کت تک

یک ترکیب جذاب دیگر برای داشتن تیپ مردانه شیک پاییزی ترکیب یقه اسکی با کت تک است! برای این استایل ترجیحا از یقه اسکی و کت تکی استفاده کنید که خیلی جذب نباشند و کمی آزاد تر بایستند! یقه اسکی با کت تک را میتوانید برای موقعیت های نیمه رسمی و غیر رسمی بپوشید و استایل خاص و منحصر به فردی بسازید!

نکته: ترکیب رنگ های تیره و روشن خنثی در این استایل بسیار جذاب میشوند (مثل کت طوسی با یقه اسکی مشکی و یا برعکس)

نکته: شلوار مناسب برای این استایل : شلوار های نیمه رسمی مثل شلوار لی بدون زاپ ساده / شلوار های کتان راسته / شلوار های پارچه ای نیمه رسمی می باشند

Tipe mardane shik paeizi4

پالتو + پیراهن مردانه

یک استایل اسمارت کژوال مردانه جذاب دیگر برای فصل پاییز ترکیب پالتو و پیراهن مردانه است، این استایل برای افراد قد بلند و قد متوسط مناسب تر است و برای افرادی که قد به نسبت کوتاه تری دارند توصیه میکنیم از ترکیب کت و یقه اسکی یا کت تک و پیراهن استفاده کنند تا جذابتر دیده شوند. دقت کنید که پالتو را بخاطر ماهیت گرمی که دارد بهتر است در روز های سرد پاییزی بپوشید تا تناسب استایل و آب و هوا را رعایت کرده باشید! همچنین در روز های بارانی میتوانید از ترکیب بارانی (ترنچ کت) و پیراهن استفاده کنید تا یک تیپ مردانه شیک پاییزی داشته باشید!

اگر میخواهید حرفه ای پالتو بپوشید پیشنهاد میکنم پست اینستاگرامی ما را در این مورد ببینید : حرفه ای پالتو بپوشید!

Tipe mardane shik paeizi5
دوره تیپ مردانه شیک اسپرت

دورس + شلوار جین

برای داشتن یک تیپ مردانه شیک پاییزی در موقعیت های غیر رسمی تر در فصل پاییز (مانند دورهمی های دوستانه یا کار های روزمره) می توانید از ترکیب شلوار جین و دورس استفاده کنید، هر چقدر شلوار جین و دورس شما ساده تر باشد و از رنگ های خنثی در آن ها بیشتر استفاده شده باشد استایل شما متمایل به نیمه رسمی و هر چقدر طرحدار تر باشد و رنگ های آن غیر خنثی و شاد باشد استایل مناسب مناسبت های غیر رسمی تر است!

Tipe mardane shik paeizi3

هودی + شلوار جین

یکی از استایل های غیر رسمی ای که در فصل پاییز میتوانید استفاده کنید، ترکیب هودی و شلوار جین است. هودی به خودی خود یک عنصر غیر رسمی در استایل محسوب میشود پس این استایل برای مناسبت های غیر رسمی مناسب تر است. برای انتخاب هودی دقت کنید که هودی باید کمی آزاد تر باشد و ترجیحا ارتفاع آن خیلی بیشتر از عرض آن نباشد! (لانگ نباشد!) . همچنین اگر میخواهید تیپ مردانه شیک پاییزی و منحصر به فردی داشته باشید از هودی های ساده تر و بدون طرح استفاده کنید!

Tipe mardane7

کاردیگان + پیراهن

یک تیپ خاص و جذاب دیگر برای فصل پاییز ترکیب کاردیگان (ژاکت های دکمه دار) و پیراهن است. این ترکیب یک استایل اسمارت کژوال مردانه محسوب می شود و میتواند برای اکثر مناسبت های نیمه رسمی و غیر رسمی مناسب باشد، ترجیحا از کاردیگان های تیره تر و با رنگ های خنثی استفاده کنید تا تنوع استایل بیشتری بتوانید با کمک آن ها بسازید و یک تیپ مردانه پاییزی شیک داشته باشید!

Tipe mardane shik paeizi2
دوره تیپ مردانه شیک اسپرت

سویشرت + تیشرت

یک تیپ مردانه شیک پاییزی که میتوانید برای اکثر مناسبت های غیر رسمی و دورهمی های دوستانه از آن استفاده کنید ترکیب سویشرت و تیشرت است! سویشرت های طوسی، سورمه ای و مشکی از جمله پر طرفدار ترین رنگ ها هستند و میتوانید با انواع رنگ تیشرت آن ها را ست کنید! برای شلوار این استایل ترجیحا از شلوار جین های ساده، کمی آزاد تر ( نیم بگ ) و سنگ شور نشده استفاده کنید تا یک استایل کژوال مردانه جذاب برای فصل پاییز داشته باشید.

Tipe mardane shik paeizi6

سخن پایانی

تیپ مردانه شیک پاییزی را معمولا استایل های لایه ای تشکیل میدهند (بخاطر تغییرات سریع آب و هوا در این فصل)، در استایل لایه ای با توجه به میزان رسمی بودن استایل شما از شلوار و پیراهن / تیشرت استفاده می کنید و روی آن را با یک لایه ی دیگر (سویشرت / کاردیگان / بامبر جکت / شکت و …) می پوشانید. ما در این پست 7 ترکیب جذابی را که برای فصل پاییز میتوانند جذاب باشند پیشنهاد دادیم، امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا 44

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

توی اینستاگرام هم کلی محتوای بدرد بخور داریم...

ما رو در اینستاگرام فالو کنید!

متاسفیم که این محتوا براتون مفید نبوده!

کمکمون کنید این مقاله رو بهتر کنیم...

چطوری میتونیم این مقاله رو بهتر کنیم؟

تیم جناب

تیم جناب

تیم جناب از تابستان سال 1399 با هدف ارتقا کیفیت زندگی شخصی و شغلی مردان ایرانی آغاز به فعالیت کرد و تا امروز به یک خانواده ی 50 هزار نفری از مردانی هدفمند تبدیل شده است.